سرور اچ‌ پی مدل DL380 G9
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سرور HPE ProLiant DL380 G9 دارای 24 اسلات DDR4 رم Smart Memory است. هنگامی که در هر یک از اسلات‌‌ها یک رم 128 گیگابایتی DDR4 LRDIMM قرار بدیم، بطور کل ‌می‌توانیم 3 ترابایت حافظه پردازشی داشته باشیم! در کنار این ظرفیت بالای رم ، تکنولوژی HPE Smart Memory کارایی پردازش را تا 21 درصد افزایش ‌می‌دهد. اگر از حافظه رم‌‌های RDIMM استفاده شود ، تنها ‌می‌توان تا ظرفیت 768 گیگابایت از آن بهره برد که هر عدد رم باید 32 گیگابایت باشد.

سرور اچ‌ پی DL380 G9 یکی از معروف‌ترین و برترین سرورهای شرکت HPE است که از لحاظ برتری کمپانی HP آن را “Data Center Standard” می‌داند که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این نوع از سرور از تکنولوژی جدید بهره می‌برد که برنامه و فن‌آوری جدید 25GbE را ارائه می‌دهد و همچنین از حافظه‌ی پایدار HPE پشتیبانی می‌کند.

حافظه های NVDIMM ساخت شرکت HP برای سرورهای سری ProLiant بهینه شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند. این سرور از لحاظ استفاده برای پایگاه داده و کارهای تحلیل بسیار قوی می‌باشد. برای برقراری ارتباط بین سن استوریج و سرورها از سن سوئیچ استفاده می شود که از جمله سن سوئیچ ها می توان به سن سوئیچ اچ پی24 پورت AM868B اشاره کرد.

 

منبع : خرید سرور اچ‌ پی DL380 G9

 





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: